Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je vloertegels, die gevoegd zijn, opnieuw voegen met een andere kleur? en blijft dit ook zitten?

De bestaande vloer van de vorige bewoners in ons huis is wit met zwarte voegen, de voegen zou ik graag dezelfde kleur willen geven voor een betere uitstraling

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Is mogelijk volgens mij je zult alleen heel voorzichtig de oude voegen er eerst moeten uit breken... Dan kun je pas opnieuw voegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt wel speciale voegenverf, waarmee je de voegen een andere kleur kan geven. Dat is alleen wel voor muurvoegen, dus weet niet hoe slijtvast dat is op een vloer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oude voegen helemaal uitkrabben, zover dat het nieuwe voegsel weer 'houvast' heeft. Daarna opnieuw voegen in de gewenste kleur.
(Lees meer...)
Ivana
12 jaar geleden
Uit eigen ervaring weet ik dat je voegen kan vervangen, en dat het ook goed blijft zitten, als je een voegmiddel van goede kwaliteit neemt. De oude voegen kan je uitslijpen met een speciale voegenfrees (b.v. van Dremel).
Zet wel een veiligheidsbril op... Succes met de klus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing