Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een motorsneeuwschuivertje?

Er bestaan kleine gemotoriseerde sneeuwschuivertjes die je als een grasmaaier voor je uit duwt. Meestal op benzine of diesel, maar misschien bestaat er ook een elektrische variant.

Wat kost zo'n minimotorsneeuwschuivertje?

Cryofiel
12 jaar geleden
in: Wonen
Ritsuka
12 jaar geleden
Kun je zoiets niet huren?
Cryofiel
12 jaar geleden
Vast wel. Maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel zo'n apparaat zou kosten. Niet dat ik van plan ben er eentje te kopen of te huren - ik schuif wel met een gewone handschuiver, zeg maar zo'n "extreem brede spa", en daarna ga ik er nog even met de bezem overheen. Daar krijg ik het lekker warm van, en eigenlijk is het nog best leuk ook als je eenmaal bezig bent. Meestal pak ik meteen de stoep voor het huis van de buren even mee (in de zomer snoeit hij dan weer mijn heg). Maar goed, ik zag hier zo'n motorschuivertje, en ik vroeg me af hoeveel zo'n ding zou kosten - vandaar mijn vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Nieuwprijs rond de €600,-/€700,- Je hebt ze natuurlijk ook goedkoper en duurder. Probeer eens een 'luxe' kringloop of simpelweg marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VS vraagt om de prijs van electrische als ik de vraag goed begrepen heb.
Cryofiel
12 jaar geleden
Duurder dan ik had gedacht. Dit is wel het soort motorsneeuwschuivertje dat ik in gedachten had toen ik de vraag stelde.

Andere antwoorden (1)

Bij blokker hebben ze een elektrische voor 59,95

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&productId=120133
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Die had ik nog niet gezien! Prima antwoord, al was het niet het soort motorsneeuwschuivertje dat ik in gedachten had toen ik de vraag stelde. Maar dat kon jij niet weten, ik heb de vraag niet duidelijk genoeg gesteld. Daarom een + voor dit goede antwoord.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing