hoe kan ik gelakte tekst op binnen bloempotten behouden? Heb ze gekocht voor mijn uitzet voor over een paar jaar

Ik woon nog thuis en heb deze bloempotten gekocht met een leuke tekst. Ik ga ze nog niet gebruiken maar blijft het nog wel een paar jaar er op zitten? of moet ik ze een speciale behandeling geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Nee hoor, hoef je niets aan te doen; als het goed is is die tekst aangebracht voordat de pot werd geglazuurd. Denk ook aan potten uit grootmoederstijd, daarvan kan je de tekst ook nog steeds lezen.

(Wat leuk dat er nog mensen aan een uitzet werken!)