Waar kunnen mijn gastendoekjes nog nuttig voor zijn?

In mijn massagepraktijk gebruik ik gastendoekjes van 40x60cm om na afloop van de massage, de overtollige massageolie te verwijderen. Na een X-aantal maal dit doekje te hebben gewassen, word de kleur steeds minder wit en op een bepaald moment besluit ik dat deze vervangen moet worden. Zo heb ik nu al tientallen doekjes "afgeschreven". Wat zou nog een zinnige bestemming kunnen zijn voor deze doekjes. Een asiel lijkt me namelijk dat deze doekjes te klein zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

breng ze naar een asiel, vogelopvang oid. die kleine lapjes zijn juist heel handig en altijd welkom! alle formaten doekjes en doeken zijn voor diverse doeleinden bruikbaar.

misschien als poetsdoeken op ee (sociale) werkplaats. of als vulling voor knuffels die handwerkclubs of zonnenbloem soms maken voor kinderen

dat is de ideale maat van een vaatdoekje ! als je het goed doet in je keuken, verschoon je regelmatig de hand- en keukendoeken bijvoorbeeld, maar als je hulpmiddelen als vaatdoekjes gebruikt, daar dien je elke dag een andere / een schone voor te pakken. en dat betekent niet dat je steriel bent, overdreven bang voor ...., maar gewoon schoon.

ik maak er hangmatten voor de ratten van Ik denk dat je er een asiel wel blij mee kunt maken. Of breng ze naar de kringloopwinkel

Koop textielverf bij de drogist en verf ze in een andere kleur en gebruik ze dan opnieuw.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100