hoe kun je opgedroogde whiteboard marker van een whiteboard halen ?

het is al een tijdje geleden dat ik het heb schoon gemaakt alleen mijn zusje heeft er op getekend.
meestal kun je het er wel afhalen met een vochtig doekje maar nu gaan dit niet meer.
ik wil liever niet naar de stad om het te kopen ofzo.
kan het niet met huisspulletjes?

(vochtige doekjes al geprobeerd)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Door met een andere whiteboardstift
er over heen te 'kleuren' en dan weg te vegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie tip!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een aanvulling op het eerste antwoord. Zelfs dat van een permanent marker is op deze manier te verwijderen.
Je zou het ook met wat nagellakremover kunnen proberen. Wel eerst even testen of dat het oppervlak van je bord niet aantast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat er gewoon af met water en zeep.
Maar ook een product met alcohol werkt doorgaans prima. (eender welk product met alcohol in trouwens).

Nadien het bord goed wassen en het is weer als nieuw.

Toegevoegd na 21 uur:
En? Al proper?