Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kunnen mijn gastendoekjes nog nuttig voor zijn?

In mijn massagepraktijk gebruik ik gastendoekjes van 40x60cm om na afloop van de massage, de overtollige massageolie te verwijderen. Na een X-aantal maal dit doekje te hebben gewassen, word de kleur steeds minder wit en op een bepaald moment besluit ik dat deze vervangen moet worden. Zo heb ik nu al tientallen doekjes "afgeschreven". Wat zou nog een zinnige bestemming kunnen zijn voor deze doekjes. Een asiel lijkt me namelijk dat deze doekjes te klein zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
paulus811
12 jaar geleden
Weleens geprobeerd om ze te wassen in oxy action?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

breng ze naar een asiel, vogelopvang oid.
die kleine lapjes zijn juist heel handig en altijd welkom!
alle formaten doekjes en doeken zijn voor diverse doeleinden bruikbaar.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde ik ook zeggen, maar rieneke was eerder. Dus een + van mij.

Andere antwoorden (4)

misschien als poetsdoeken op ee (sociale) werkplaats.
of als vulling voor knuffels die handwerkclubs of zonnenbloem soms maken voor kinderen
(Lees meer...)
12 jaar geleden
dat is de ideale maat van een vaatdoekje !
als je het goed doet in je keuken, verschoon je regelmatig de hand- en keukendoeken bijvoorbeeld, maar als je hulpmiddelen als vaatdoekjes gebruikt, daar dien je elke dag een andere / een schone voor te pakken.
en dat betekent niet dat je steriel bent, overdreven bang voor ...., maar gewoon schoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je keukenpapier voor :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, niet als je zo duurzaam mogelijk probeert te leven: consuminderen is daar goed voor niet te verkwistend zijn en proberen te recyclen en goed nadenken dus.
anders gezegd ik probeer de wereld te redden voor jouw nog niet bestaande kinderen.
paulus811
12 jaar geleden
Ik vraag me af wat schadelijker is voor het milieu; keukenpapier gebruiken of dagelijks het doekje in de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er komen ook nooit kinderen van mij... Dus daar hoef ik niet om te denken. Is nu eenmaal niet mogelijk als je dat fabriekje mist ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
allereerst doe ik niet dagelijks de was, dat mag duidelijk zijn, reken maar uit wat iedere dag x aantal keukenrol velletjes per dag aan bomen kost.
in tegenstelling tot 7 vaatdoekjes per week die meedraaien in een toch draaiende wasmachine.
duurzaamheid, recyclen en consuminderen dat is wat werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in dat geval @xxy24 kan je aan alle andere kinderen of nog beter mensen denken ! dat geldt voor mij ook, voor anderen doen !
als je denkt ´t is niet nodig, dat is natuurlijk niet waar: denk aan je "footprint" hier op aarde die niet groter hoeft te worden.
recyclen en consuminderen kan je wel voor jezelf doen, naar vermogen heet dat.
ik maak er hangmatten voor de ratten van
Ik denk dat je er een asiel wel blij mee kunt maken.
Of breng ze naar de kringloopwinkel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop textielverf bij de drogist en verf ze in een andere kleur en gebruik ze dan opnieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als ik ze dan b.v. roze verf of whatever waarvoor kan ik ze dan nog gebruiken??? Oftewel wat is het nut er van. Dat was de vraag toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me logisch, ze kan of wil ze nu niet meer gebruiken omdat ze wat verkleurd zijn. Als je ze verft (kan ook weer in wit) dan kun je ze gewoon weer verder gebruiken.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing