muntje in boodschappen kar

Waarom krijg je soms erg moeilijk je muntje of 50 euro cent uit de boodschappenkar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nooit last van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interessante vraag

Het beste antwoord

Wat vaak goed helpt als het muntje er niet uit wil, is om in plaats van het muntje er uit te proberen te krijgen, het er verder in te duwen. Dan 'veert het terug' en krijg je het er wel uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is het proberen waard

Andere antwoorden (6)

soms zit er veel vuil/stof in het gleufje en dan wil het niet goed meer in en uit schuiven.
soms zijn ze ook wel wat verouders en iets gebogen waardoor het niet meer wil.
maar meestal zit er gewoon vuil in denk ik
14 jaar geleden
Je nagels ietsje langer laten groeien misschien......?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je voortaan moet doen is een muntje van 20 cent er in doen. Die helpen bij het gros van de karretjes ook en is een mindere aanslag in je portemonnee als je hem er uiteindelijk niet meer uit krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zatgerdag doe ik meestal een ring v/d bouwmarkt in (4 cent), als een ander het karretje wil verdien ik nog wat. VOC mentaliteit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik behoorlijk onbeschoft. - 1
ik heb geen idee,ik heb daar zelf geen last van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, daar hebben we wat aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij doet zelf geen boodschappen?
Er bestaan ook nog mensen die het zonder 50 euro cent proberen om het karretje mee te krijgen die proberen het met allerlei andere dingen en daardoor kan het slot weleens licht beschadigen : en dan zit jij met de problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is het. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een keurig nette omschrijving om te zeggen dat sommigen gewoon een karrretje van een paar honderd euro slopen om 50 cent te verdienen.