muntje in boodschappen kar

Waarom krijg je soms erg moeilijk je muntje of 50 euro cent uit de boodschappenkar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat vaak goed helpt als het muntje er niet uit wil, is om in plaats van het muntje er uit te proberen te krijgen, het er verder in te duwen. Dan 'veert het terug' en krijg je het er wel uit.

Bronnen:
ervaring met kansarme...

soms zit er veel vuil/stof in het gleufje en dan wil het niet goed meer in en uit schuiven. soms zijn ze ook wel wat verouders en iets gebogen waardoor het niet meer wil. maar meestal zit er gewoon vuil in denk ik

Je nagels ietsje langer laten groeien misschien......?

Wat je voortaan moet doen is een muntje van 20 cent er in doen. Die helpen bij het gros van de karretjes ook en is een mindere aanslag in je portemonnee als je hem er uiteindelijk niet meer uit krijgt.

Op zatgerdag doe ik meestal een ring v/d bouwmarkt in (4 cent), als een ander het karretje wil verdien ik nog wat. VOC mentaliteit

ik heb geen idee,ik heb daar zelf geen last van

Er bestaan ook nog mensen die het zonder 50 euro cent proberen om het karretje mee te krijgen die proberen het met allerlei andere dingen en daardoor kan het slot weleens licht beschadigen : en dan zit jij met de problemen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100