is het mogelijk om een gebreid wollen lapje te stijven?

Kan ik gewoon stijfsel gebruiken of iets anders?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Stijfsel is hier geschikt voor, ik zou dan wel kiezen voor een poeder (Crack free bijvoorbeeld)
Ook stijven in suikerwater, evenveel suiker als warm water oplossen tot een egaal mengsel en daar het kleedje inleggen, even in laten trekken en dan in de juiste vorm wegleggen of zetten. Als je het plat wil houden, leg er dan iets zwaars op tijdens het drogen. Anders in een mal zetten zodat het in de juiste vorm droogt Op deze manier wordt het kleedje heel stijf en zal je moeten breken om te kunnen vervormen.