de gemeente heeft een bloemenperk met een boom voor mijn inrit geplaatst, mag dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje weinig info. Kun je nu nog wel of niet je inrit inrijden? Of vind je het gewoon niet mooi?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw inrit is illegaal of het bloemperk met boom is illegaal,
of jij vind het niet mooi.
Maar neem gewoon even contact met de gemeente
dan kom je er wel achter wat het euvel is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als de gemeente hierover niet van tevoren een bericht heeft gestuurd, is het op zijn minst onfatsoenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je een tekening met paint ofzo maken en hier posten of een link geven?

Antwoorden (2)

Als de gemeente toestemming heeft gegeven, voor de aanleg van de inrit, moet de gemeente de toegang van de inrit vrij houden. Is de aanleg van de inrit niet aangevraagd, of is er geen toestemming gegeven voor de aanleg van de inrit dan mag u geen gebruik maken van de stoep, om uw inrit te bereiken. U kunt nu zelf nagaan of de boom weggehaald moet worden, of voor uw inrit mag blijven staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh? Is de aanleg van de inrit niet aangevraagd, of is er geen toestemming gegeven voor de aanleg van de inrit dan mag u geen gebruik maken van de stoep, om uw inrit te bereiken. Snap ik niet. Dus de gemeente verzuimt iets en opeens mag iemand de stoep niet meer gebruiken, terwijl in de vraag niets over een stoep staat? Ik ben de logica kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag natuurlijk te voet je inrit betreden, maar als de aanvraag voor de inrit niet is gedaan, of niet is goedgekeurd, hoeft de gemeente de toegang tot je inrit niet vrij te houden. Ik heb de stoep genoemd, omdat ik aanmeen dat de boom daar op staat, op de rijbaan zal in ieder geval geen bloemperkje met boom geplaatst worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, zolang je geen vergunning hebt gehad voor een inrit (voor de auto) heb je in principe dus geen inrit en mag de gemeente gewoon dingen neerzetten.
Wel kan je bezwaar maken.
Ligt eraan hoe lang die inrit bestaat