Hoe hang je plinten aan het plafond?

Of heeft het een andere naam, zo'n sierkader rond het plafond. In de winkel zeggen ze plakken met montagelijm, maar ik kan dit onmogelijk een kwartier vasthouden zo'n plint, tegen het plafond. Hebben we geprobeerd maar dan valt ze er nog af. (Montagelijm voor zware klussen gebruikt) Nagels zijn geen optie.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben nu bezig met Tec7, zelfde probleem, heb er extra warme lijm opgedaan op de plaatsen waar geen TEC7 is en blijft tot nu hangen door de warme lijm. Ben benieuwd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bedoel je sierplinten? Dezen kun je met bijvoorbeeld "Super montage" van Pattex vast zetten. Alle twee de delen moeten vet en stof vrij zijn. Voor de rest de gebruiksaanwijzing opvolgen. Toegevoegd na 56 seconden: Er zijn ook sierplinten van piepschuim, hiervoor heeft bijvoorbeeld Pattex ook goede lijm.

Hier leggen ze het uit met plaatjes http://www.het-schippertje.nl/montage_lijsten.php ik denk dat dat is wat je zoekt Toegevoegd na 1 minuut: Ze gebruiken wel schroefjes (tijdelijk). Omdat je zelf zei: nagels zijn geen optie, weet ik niet of je er dan iets mee kan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100