Er komen veel veren uit mijn donzen kussen. Wat doe ik hier tegen? Overal liggen veren.

Overal liggen veren in de slaapkamer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stofzuigen, dat helpt wel tegen veren in je kamer.

Antwoorden (1)

Er zit óf een gat in de sloop óf de sloop is poreus. Trek er gewoon een nieuwe sloop omheen en naai die sloop dicht met een paar stevige steken. Dat scheelt.
Ivana
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat fijn Ivana, dat er mensen zijn die dit soort vragen ook nog serieus nemen....+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beste én makkelijkste oplossing! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een nieuwe sloop erom gedaan,helaas helpt het hier niet zo goed,de veertjes gaan er doorheen prikken en komen er dan uit.
Ivana
11 jaar geleden
Maria, er zijn goedkope slopen die zo grof geweven zijn dat het niet helpt. Dat hangt echt af van de dichtheid van de draden per vierkante centimeter. ; )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Ivana! Daar kan ik wat mee. En Momopoyolo, heb je niks beters te doen? Dit was een serieuze vraag! Als het je niet zint, dan klik je het maar weg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zal het aan liggen Ivana,ze waren inderdaad goedkoop. :-)))