hoeveel grijs water verbruikt een gezin(4 personen) per dag/week/maand?

Wij doen een project met Technasium en we willen dit graag weten. Voor het project. Hoeveel grijs water een gezin(4 personen) per dag/week/maand. Jullie zouden ons heel erg helpen!!!!!!!!

Groetjes,
Technasium groep 6

Toegevoegd na 37 minuten:
Wij doen een project met Technasium en we willen dit graag weten. Voor het project. Hoeveel grijs water een gezin(4 personen) per dag/week/maand. Jullie zouden ons heel erg helpen!!!!!!!!
Wat is grijs water en waar komt het vandaan?
Grijs water is afvalwater van de badkamer(douche, wasbak), wasmachine en de keuken(gootsteen). Maar alles is grijs water behalve het toilet in het huis.

Groetjes,
Technasium groep 6

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien eerst eens uitleggen wat grijs water is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is grijs water en waar komt het vandaan?
Grijs water is afvalwater van de badkamer(douche, wasbak), wasmachine en de keuken(gootsteen). Maar alles is grijs water behalve het toilet in het huis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien dat rechtstreeks naar het riool gaat zou ik zeggen 0 liter/dag/week/maand.

Het beste antwoord

Het gemiddelde gebruik van een gezin is ca. 169 m3 per jaar, minus ca. 3 tot 4 toiletbezoekjes p.p.p.d. is je uitkomst.

Toegevoegd na 4 minuten:
In onderstaande link gaan ze uit van 9 liter per spoelbeurt en dat vijf keer p.p.p.d., ikzelf zou uitgaan van ca. 7 liter omdat je veel stopknoppen op toiletten tegenkomt, voor de zgn grote en kleine boodschap.

Hoop je op weg geholpen te hebben, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor je antwoord! Groetjes,
Technasium groep 6