Span een touwtje vanaf de plaats waar de druppel vandaan komt tot in de emmer. Dan zal de druppel langs het touwtje lopen en geen geluid meer maken.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit vind ik nou echt een goed antwoord, duimpje omhoog!
Annswers
13 jaar geleden
Slim thanks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit vind ik echt Geweldig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yes!

Andere antwoorden (5)

Een druppel in een emmer maakt geen geluid. Die verdampt geruisloos...

Mocht je bedoelen dat je een emmer onder een lekkende kraan geplaatst hebt, en last hebt van het geluid van de druppels die in de emmer vallen: Leg er een spons in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ 1 voor je eerste opmerking .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scherp hoor. ;-) +1
Annswers
13 jaar geleden
Co, een druppel in een emmer maakt geen geluid? Wat hoor ik dan? De spons vind ik een goeie Tip.
Leg er een handdoek in die de bodem bedekt.
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
'Tja, als je niets aan de lekkage doet, zal je toch steeds de emmer leeg moeten gooien en de handdoek uitwringen, of er een droge bovenop gooien of vernieuwen. Dit zal je ook met een spons moeten doen. Zodra er een laagje water staat zal het weer herrie maken.
Emmer vol water doen en dan zo plaatsen dat de kraan (of oorsprong) tot in de emmer komt.
Spons is wel handiger
Een nieuwe kraan kopen .... soms is het verschieten wat een druppelend kraan jaarlijks kost aan water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpelweg een nieuw rubbertje er in doen wil ook al vaak helpen.
probeer eens een stuk vitrage over de emmer te spannen, dat dempt in ieder geval al de keiharde plons vanaf het plafond.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leg en spons neer
op het eerste, nee laagste punt
waar druppel en emmer elkaar raken

Toegevoegd na 25 seconden:
leg een spons neer
op het eerste, nee laagste punt
waar druppel en emmer elkaar raken