Hoe kom je er achter wie de eigenaar van een appartementencomplex is?

Stel, ik heb via een makelaar een leuk appartement gezien, maar wil weten of deze appartementen ook via andere makelaars wordt verhuurd. Hoe kan ik hier dan achter komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Je stelt eigenlijk 2 verschillende vragen: 1. eigenaar, 2. concurrerende makelaar.

Je kan via het kadaster opvragen wie de eigenaar is. Als je dan daarmee in contact bent gekomen, kan je vragen bij welke makelaars hij zijn appartement in de verkoop heeft staan. Of zelf direct onderhandelen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
freekfluweel het gaat om huur. maar als het om verkoop gaat kan je dat maar via een makelaar doen.