hoe krijg je spuitlak van vinyl af?

Ik heb nevel van de spuitlak op mijn vloer.
Hoe krijg ik het er af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1K

Antwoorden (3)

Dat zal niet meevallen, je kunt het proberen met terpentine of X10, maar dan loop je de kans dat je het vinyl beschadigd, je kunt het ook proberen met een schuursponsje, maar dan beschadigd je vinyl zeker, het zal op den duur wel slijten, door erover te lopen en dat soort oorzaken, geduld hebben lijkt mij de beste optie. Wil je toch 1 van de 2 uitproberen, test het dan eerst op een onzichtbaar plekje, onder de bank of zo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel voorzichtig in een hoekje proberen met een doekje en wasbenzine.
Wel goed ventileren.
11 jaar geleden
afhankelijk van de ondergrond, je kunt thinner proberen, maar dit kan b.v.pvc vloer aantasten, anders kun je gewone auto cleaner gebruiken, hiermee polijst je de verf waas waarschijnlijk mee weg. advies; probeer in een klein hoekje welk middel de vloer niet aantast.

grtz-nussie