Waar kan ik een wekker met wijzers op netstroom kopen?

Zonder tierlantijnen, geen radio, geen batterijen, alleen wijzers en een snoer. Ik kan niets vinden, is er een handige site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

heb er nog een niet lang geleden gekocht bij de kijkshop,
v.a. 8.49 heeft de kijkshop wekkers ( elektrische zonder radio met wijzers ) te koop.

blokker kan je ook nog even kijken, heeft minder keus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze bijvoorbeeld, zou deze een snoer hebben? http://www.kijkshop.nl/product/128203/cresta-wekker-aq-500/. Bij 'batterijen' staat een kruisje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik wilde even bellen, maar dat is een 0900- nummer en dat is me te duur! sorry :) het is niet duidelijk, vind ik, als ik jou was, zou ik echt naar de winkel gaan, aan de ene kant staat er een rood kruis, aan de andere kant staan er aa batterijen bij, dus ja/nee of allebei (dat kan ook nog natuurlijk...).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het slaat op back-up batterijen. Maar ik zal het navragen. Thanks!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
natuurlijk: dat moet het zijn, back-up batterijen... logisch.
graag gedaan, hè!

Andere antwoorden (1)

Hier kan je die kopen (de bovenste heb ik zelf ook, maar ik ga die niet verkopen voor 1,50 eurie):

http://www.shopwiki.nl/l/retro-aanraaklamp-zwart-met-wekker