Ons composiet aanrechtblad heeft een gefrijnde rand. Hierin zitten wat (vet)vlekken, weet iemand hoe ik dit eruit kan halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
3.1K

Antwoorden (2)

Bij de drogist kruidvat oid kun je producten krijgen van HG Hiermee maak je composiet weer keurig schoon. Er zijn ook middelen die er een soort filmlaag over heen leggen ter bescherming. O
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn aanrechtleverancier meldde dat je vlekken er niet echt uitkrijgt, maar dat je de vlekken wel kan verdunnen door er veel en vooral langdurig water in te laten trekken.
Bij een rand gaat dat natuurlijk moeilijker dan boven op het blad.