worden gispen meubels met de hand gemaakt of in de fabriek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Alle design meubels van Gispen worden gemaakt met veel oog voor detail. Ze staan bekend om hun duurzaamheid, gaan tientallen jaren mee. Gispen International BV opereert in Nederland onder de bedrijfsnaam Gispen, met een hoofdkantoor in Culemborg. En in België onder de bedrijfsnaam Gispen België, met een hoofdkantoor in Brussel.
Een groot deel van het Gispen-meubilair wordt in eigen fabrieken vervaardigd in Culemborg (het maatwerk) en China (het seriewerk). Het bedrijf beschikt door een fusie met branchegenoot Lensvelt over een eigen fabriek in Shanghai.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In eigen fabrieken, met oog voor detail, maar ook met de hand?
Amadea
11 jaar geleden
In elke fabriek zijn mensenhanden aan het werk. Vrijwel niets gaat honderd procent vanzelf. Hier kan je meer lezen en foto's zien, op bladzijde 4: http://www.wimbosman.de/cms/bestanden/bladerboeken/5b02129d-35f8-4dfb-9e6c-82d62da05816/pdf/wibo_info_augustus_2007.pdf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste antwoord