wat is een goede aankoop als ik tuinlampen/grafkaarsje van rvs op zonne engergie wil kopen?

ik zoek dus niet van goedkopere troep dat het na een paar keer niet meer doet, bij de action voor 1 euro gezien maar dat lijkt mij ook action kwaliteit, de tuinlamp haalt overdag de energie van de zon, en brand dan in de avond, bij de blokker ook gezien, maar eigelijk te groot voor 7 euro, wie waar ik degelijke lampjes (rvs en solar)kan halen?
en over het grafkaarsje, (met echte kaars) dat metalen dekseltje is binnen een paar dagen verroest, wie weet daar iets voor, misschien een winkel die het in rvs verkoopt? het staat natuurlijk 24 uur buiten, net als de tuinlamp.

waar kan ik deze 2 dingen kopen? mag iets meer kosten natuurlijk. als het maar degelijk rvs is en weerbestendig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (1)

Bij de urnwinkel hebben ze een RVS graflantaarn op zonne-energie. RVS is wel peperduur. http://www.urnwinkel.nl/graflantaarns-graflantaarn-graf-lantaarn-licht-grafdecoratie-852.html

En voor niet roestende dekseltjes kies je voor originele Bolsius graflichten:
Kenmerken van de Bolsius graflichten en gedenkkaarsen:
Makkelijk aan te steken, mooie vlam, lange brandduur, branden tot de bodem leeg, deksels zijn goed passend en niet roestend.