ben op zoek naar de fabrikant van de multitafel van blokker, weet iemand waar ik hem kan bestellen?

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.promofolder.nl/nl/winkels/blokker/multitafel-1045372 deze tafel bedoel ik, wil er graag een stuk of 40 bestellen voor mijn stichting,maar blokker zelf is te beroerd om ze te leveren voor de actieprijs.
weet iemand waar ik ze zou kunnen bestellen?
op de tafels zelf staat geen fabrikant vermeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet waar je ze voor nodig hebt,maar ik kan je wel vertellen dat het hele gammele dingen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er zelf al 2 en vind ze erg handig, ik organiseer vaak beurzen workshops en doedagen, daar zijn ze uitermate geschikt voor, licht gewicht makkelijk mee te nemen en makkelijk neer te zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie bedoel je met "blokker zelf"
Het meisje achter de kassa. (staan er ook wel eens jongens?)
Een manager van een blokker.
Iemand achter een telefoon bij blokker hoofdkantoor.
Een franchisenemer? (daar heb je de meeste kans)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de inkoper van de blokker dus het hoofdkantoor..de verkoopsters vd blokker zijn nml bijna geen van alle echt op de hoogte van producten die ze verkopen.
blokker wilt niet sponsoren en niet goedkoper leveren
en ik praat toch over zo'n 600 euro waarvan ik dan niet snap waarom je ze niet goedkoper kan krijgen heb helaas de aanbieding in januari gemist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
600.- is voor een hoofdkantoor niks, je zou het bij een kleine blokker in een dorpje kunnen proberen, liefst bij een franchisenemer, die verdient zelf wat als ie moeite voor je doet. Of dit toegestaan is in hun formule dat weet ik niet, maar dat krijg je vanzelf te horen.

Antwoorden (1)

Gevonden, maar je schiet er weinig mee op,
minimale bestelling: 440 stuks.