waterschade wat kan je claimen, de schade word vergoed. maar de tijd die ik er in hebt gestoken. kan dit vergoed worden?

kosten die niet bij de verbouwing hoort, zoals koffie voor de aannemer, trap afplakken, schoonmaken van de kamer.
e.d.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het ligt aan uw verzekering. Sommige verzekeringen, Bijvoorbeeld de huisverzekering van Centraal Beheer Achmea stuurt kennelijk soms een schoonmaakploeg om de waterschade op te ruimen. (Lees de ervaringen van klanten, met ook minder goed ervaringen op bijgaande website). Maar verder moet u in uw eigen woonverzekering/opstalverzekering bekijken wat de vergoedingen zijn.

Bronnen:
http://www.verzekering-adviseur.nl/Verzeke...

Wat denk je zelf? Je hoeft de aannemer geen koffie te geven, dat is je eigen keus. Persoonlijk vind ik het wel gastvrijer om de aannemer en de werklui een kop koffie aan te bieden Wat betreft de schoonmaak... Ik heb logees gehad. Nu moet ik de logeerkamer ook nog schoonmaken, zou ik die tijd op hen kunnen verhalen? Wees blij dat de verzekering het grootste deel van de schade vergoed, dat is lang niet bij iedereen het geval. Loop niet te miepen over die paar euro's die koffie, afplaktape e.d. kosten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100