Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waterschade wat kan je claimen, de schade word vergoed. maar de tijd die ik er in hebt gestoken. kan dit vergoed worden?

kosten die niet bij de verbouwing hoort, zoals koffie voor de aannemer, trap afplakken, schoonmaken van de kamer.
e.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha. Opgestaan met een lach. Dank je :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier ook. Grinnik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, lijkt me ideaal, maar volgens mij valt dat onder je eigen risico.
Trouwens: koffie voor de aannemer is niet verplicht, maar doe je uit beleefdheid. Probeer dat je verzekering maar eens uit te keren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het ligt aan uw verzekering. Sommige verzekeringen, Bijvoorbeeld de huisverzekering van Centraal Beheer Achmea stuurt kennelijk soms een schoonmaakploeg om de waterschade op te ruimen. (Lees de ervaringen van klanten, met ook minder goed ervaringen op bijgaande website).
Maar verder moet u in uw eigen woonverzekering/opstalverzekering bekijken wat de vergoedingen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je zelf?

Je hoeft de aannemer geen koffie te geven, dat is je eigen keus. Persoonlijk vind ik het wel gastvrijer om de aannemer en de werklui een kop koffie aan te bieden

Wat betreft de schoonmaak... Ik heb logees gehad. Nu moet ik de logeerkamer ook nog schoonmaken, zou ik die tijd op hen kunnen verhalen?

Wees blij dat de verzekering het grootste deel van de schade vergoed, dat is lang niet bij iedereen het geval.
Loop niet te miepen over die paar euro's die koffie, afplaktape e.d. kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hulde!! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke plus :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige verzekeringen sturen wel degelijk een schoonmaakploeg en dat wordt vergoed!
ronron1212
13 jaar geleden
ja omdat die een plog sturen het gaat in de vraag om eigen tijd dat is iets anders Hoofddorp. C4th +
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing