pas een ipod touch 4g door de breievenbus als het in het originele doosje zit?

Ik heb een ipod touch laten verzenden maar die man zij dat hij het morgen op de post zou doen maar het was zaterdag dus past zo`n ipod touch 4g door de brievenbus
als hij bij/in een envelopje zit?

Toegevoegd na 1 minuut:
omdat het postkantoor op zondag dicht is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Nee, bij een gewone brievenbus is hij net iets te dik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan ben ik of opgelicht of hij heeft zich gewoon vergist
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet door de brievenbus past belt de postbode toch aan?
En, als die gast het zou versturen past het niet in de rode brievenbus van de tnt, dan moet hij het bij het postagentschap aanbieden en die meten daar ook of het door de brievenbus kan. Als dat niet past moet hij het als pakket versturen.
Daarom moet je ook nooit telefoons laten opsturen als je denkt dat je wordt opgelicht dan kan je beter bij die gene langs gaan die die ipod heeft

Toegevoegd na 1 minuut:
Je weet wat ik bedoel bedoel geen telefoon dacht dat het een telefoon was sorry