Ik heb een trui (sweater) die heel erg pluist. Dus als ik 'm aan heb, zit alles onder. Zijn er tips om dit tegen te gaan of te verminderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
17.8K

Het beste antwoord

Als het om een katoenen sweater gaat, heb je niks aan een pluizentondeuse. De pluisjes komen van de binnenkant. Naarmate je hem vaker hebt gewassen gaat dit vanzelf over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt hiervoor uitstekend een pluizentondeuse gebruiken. Alle pluizen verdwijn dan als sneeuw voor de zon.