Een kapotte halogeenlamp GU10, dus niet zoeen die je in het armatuur "prikt", je draait 'm een slagje: is dat ook gewoon restafval?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Bij het glas kan je deze gooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon rest.
Simpelweg omdat ie nergens anders bij kan.

Voor glas is het te vervuild, er zit een reflectie laag op het glas en kunststof aan.
Het is geen chemisch afval.

Het enige wat eraan zit wat gerecycled kan worden is wat metaal en dat gebeurt automatisch.
(eventueel zou je dat zelf kunnen doen, maar dat is niet de moeite)