In welke winkels koop je rattenlijm?

ik heb al een tijdje een muis in huis en hij is zo slim dat hij nergens in trapt...geen kaas geen pindakaas geen gif geen valletjes geen zelfgemaakte val helemaal niks!

Toegevoegd na 1 dag:
ik heb bepaalde reacties gezien en ik zag dat mensen mij een dierenbeul noemen en een sadist. ik stel hier een vraag en verwacht nuttige antwoorden en niet afkrakende reacties waar ik niks aan heb! kijken wat jullie doen als je net een nieuw huisje hebt met je partner en je heb een muis in huis die NIET weg wil! dus graag alleen antwoorden waar ik iets aan heb!

Toegevoegd na 4 dagen:
Ok blijkbaar hebben wij een muis die van zoete dingen houdt en gif! wij hebben gisteravond 2 muizen gevangen met een ouderwetse muizenval en een zoete lekkerheid van marokkanen. hopelijk bleef het er bij 2 muisjes! bedankt iedereen voor de reacties! en ik ben SUPER blij dat ik GEEN rattenlijm hoefde te gebruiken!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
4.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bruut zeg! Koop gewoon een val en laat dat beest vrij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een lijmplankje is verboden om te gebruiken. Het kan je 2 dagen cel kosten, echt waar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwarte peper schijnt muizen soms ook af te schrikken.
ludgardon
11 jaar geleden
Wiccalife: ik zwicht zeker voor chocolade,muizen ook!Warme groet !! Ludgardon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"een zoete lekkerheid van marokkanen" Dat klinkt nu weer niet zo vriendelijk voor die bevolkingsgroep...

Het beste antwoord

Genoeg webshops:

http://www.topdiervoeders.nl/muizen-en-ratten-lijm-p-440.html

http://www.dierplagenshop.nl/Webwinkel-Product-10652375/Muizen-en-rattenlijm.html

http://www.dierenparadijstheuns.com/vmchk/320-Diversen/Muizen-en-rattenlijm.html
(goedkoopste)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mijn buurvrouw heeft deze lijm bij de DA drogist gekocht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Muizen vinden vaak pindakaas wel lekker maar kaas eten ze echte alleen maar als er niets anders voorhanden is. Muizen zijn graan- en zadeneters. Inderdaad, gebruik een val maar dan wel met het juiste voer. Dierenwinkels zat waar ze je er alles over kunnen vertellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer maar eens :stukje chocola(melk) vastmaken aan het haakje van de val, zeker weten dat het lukt!! eigen ondervinding!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jah hallo!! Wie zwicht er nu niet voor chocolade??? Goeie tip +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukkig hebben ze niet hele grote vallen! Lol anders zatten wij dames erin! Haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahaha! Zie het al voor me ;-)
ludgardon
11 jaar geleden
nu dames , zet nu wel een super grote val, met een dik stuk chocolade, mischien kan ik jullie daar OOK mee vangen!! groet Ludgardon
Heeft de muis al iets aangevreten? Dat is dan wat hij lekker vindt, en dat doe je dan in een val. Wij hebben muizen gevangen met juspoeder en droge pasta.