Hoe krijg ik een grote doos op de vuilstort?

Ik heb een grote doos voor de deur staan, zoals je op de bijgevoegde foto kunt zien. Maar de vuilnismannen willen hem niet meenemen. Hij pas ook niet in mijn auto, zelfs niet als ik hem opvouw. Hoe krijg ik deze toch bij de vuilstort?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, heb jij er ook eentje ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb jij zelf je antwoord weggehaald? Ik wil 'm nl. als "Beste antwoord" classificeren. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Etab : Hehehehe, inderdaad :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Humor.........mooi gefotoshopt deze pica. En het leukste is nog dat er minimaal 10 serieuze antwoorden op komen, lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GV+ Errug leuk!!!

Het beste antwoord

Ik heb m onder een brug gezet ;) lekker warm en alle ruimte..

nee geintje, tja of de vuilnismannen heel lief aankijken, kinderen erop laten storten voor een heitje voor karweitje klein maken, of je kunt dit nog proberen...

http://www.duurzamer.com/algemeen/ddw-2310-creatief-met-karton/2009459/comment-page-1/

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Afspraak maken voor grof vuil ophaal en hem dan aan de weg zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zou kunnen proberen of de vuilnismannen in ruil voor een kleine donatie met hun hand over hun hart willen strijken.
anders wordt het vrees ik veel scheur- en pletwerk.
nodig wat vrienden uit om te helpen, en kook na de klus lekker voor ze.
Rieneke1
14 jaar geleden
In kleine stukken snijden en dan desnoods in twee keer naar de vuilstort brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt mij de beste manier +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste logische oplossing.
hebben ze morgen bij jou in de buurt niet een vreugdevuur ???
bij ons heeft wat jeugd gisteren ook wat troep opgehaald
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook een manier om er vanaf te komen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let er wel op dat dit in de meeste gemeentes absoluut niet mag.
simpelste oplossing, geef de jongens voor zo een grote doos 10-15 euro, dan nemen ze hem wel mee. zelf ook gedaan toen ik loper was achter de oud-papier wagen.

Het kost nodige inspanning en tijd voordat die doos in de wagen zit. Als iedereen op deze manier zijn afval/oud papier aanbied, dan zijn de vuilnismannen morgen nog steeds bezig om het werk van vandaag af te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doos in stukken snijden en met het oud papier in bundels meegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stanley mesje en 5 minuten snijden en je hebt hem in plakken van 1*1 meter. Die met een sisaltouwtje bij elkaar binden en het gaat zo met het oud papier mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verkoop hem als garage aan de buurman met de kleinste auto! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste een geweldige doos! Erg leuk zo'n walk in frigde doos.;)

Maar ik zou hem gewoon met oud en nieuw naar zo'n plaats bregen waar ze al het oude vuil verbranden (zoals kerstbomen). Meestal ligt er een dag er voor wel een stappel of op de dag zelf en als je hem daar bij zet wordt die vanzelf ook verbrand. Met oud en nieuw is namelijk van alles mogelijk. Je zou hem zelfs buiten kunnen laten staan met oud en nieuw wie weet zijn er een paar studenten die er wat mee kunnen doen, zo'n nieuwjaars stunt en dan ben jij er van af.

In ieder geval heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan je walking fridge of hij even op een neer naar de vuilstort loopt met zijn eigen doos.

Vraag hem eerst om wat koude biertjes voor je achter te laten, je zal maar zonder komen te zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat noem ik geen doos meer maar een kartonnen huis. Gewoon aan de slag en klein snijden dat ding.