Wat moet ik doen met een slimme muis in huis?

hij zit achter de vaatwasser en ik heb heb al gezien waar hij vandaan komt. ik heb al valletjes met pindakaas neergelegd maar daar loopt hij omheen.vraag me niet hoe want ik zet ze voor de ingangen van zn holletje en muizengif uit curaçao(dus nog sterker) hij eet en super veel van maar gaat maar niet dood. ook een broodje bleek...vindt ie ook vies. ik ben net een week geleden verhuisd en baal hier zo erg van!! help!

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik kan geen kat lenen van iemand of zelf 1tje kopen want die muis zit al volgestampt met gif.dus als ik een "leen kat" neem dan vermoord ik de muis en hun kat...

Toegevoegd na 22 minuten:
En ik ben heeeeeeel bang voor muizen..ik heb gisteravond een potje gejankt van de angst!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan werkt er maar een ding. In je ongeving even kijken waar je een kat kan lenen. Eentje die muizen vangt.. Ben je er in een week vanaf

Plaats een emmer op zo'n manier dat de opening van de emmer gelijk staat met een tafel of aanrechtblad, o.i.d. Zet de emmer dus bijvoorbeeld op een krukje. Doe in de emmer iets wat de muis niet kan weerstaan een sterk ruikt. Hopelijk gaat hij dan wel in de emmer maar kan hij er niet uitspringen. De emmer moet dus niet te klein zijn. Een andere manier: leen even een kat van iemand en laat de kat een tijdje bij je binnen. De geur van de kat is voor een muis al genoeg om op de vlucht te slaan. Toegevoegd na 3 minuten: De muis daarna wel loslaten in de wijde wereld. Er zijn ook electronische muizenverjagers te koop die met hoogfrequentie-geluid werken.

Valletjes met stukje kaas leggen. Hoe groot de.muis is zo groot moet ook valletje zijn. Als je muizengif neerlegt dan met je ook een bakje water erbij leggen zodra de muis gif heeft gegeten door het water zet het gif op en daardoor stikt de muis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100