hoeveel lege flesjes moet je minimaal in een bierkrat doen, wil de flessenautomaat deze accepteren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
4.7K

Het beste antwoord

1 Flesje.

Met vriendelijke groet,

De arme student.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
arme student, dat is zonde van de bierkrat! je hebt toch kratten nodig om meubels en tafels van te maken?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb gewerkt bij Kwalbert, en ik kan bevestigen dat dit antwoord bij Kwalbert in ieder geval klopt. Maar let op!
Het flesje moet wel leeg zijn, anders werkt het nog niet. @Lycia, nee, daar gebruiken ze tegenwoordig bananendozen voor lol. Die zijn gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Arme student: je kan er geen bier van kopen, maar ja, het maximale hier is 10 punten.

Andere antwoorden (1)

Maakt niet, het systeem ziet het kratje en ziet ook hoeveel flesjes in het kratje zitten. Ja anders kun je de zaak flessen.