Wat waren/zijn de huisbrandolie prijzen de afgelopen 3-4 jaar per maand? Het gaat om ca.70.000.- liter olie per jaar.

Mijn huiscomplex gebruikt huisbrandolie voor verwarming en warmwater. Mijn huisbaas stuurt me een rekening van 5.000.-euro per jaar voor afgelopen jaar. Dit is ca.1600.- euro meer dan de andere jaren. Mijn gebruik is echter precies hetzelfde als de afgelopen 3 jaar. Minder verwarmen kan haast niet. De radiatoren staan meestal uit. Dus het ligt niet in mijn gedrag. Het is puur prijsverhoging van de kant van mijn huisbaas. Weet iemand de prijzen vd afgelopen jaren. svp vermelden of de prijzen incl of excl. btw zijn. We zijn met de 70.000.- liter per jaar ook grootgebruikers. Dus voordelig inkopen.

Toegevoegd na 1 week:
Beste mensen.Ten eerste dank voor de moeite om antwoord te geven. Het gaat echter om leveringen in Amsterdam. Ik zie wel een tankwagen van SHELL de tanks van het ketelhuis bij vullen, maar om ze de vragen wat de prijzen zijn is bij de duivel te biecht gaan.
Dus als men de links voor Nederlandse leveringen. Ik hoef niet de laagste prijs te hebben. WEl aub vermelden of de prijzen inkl. of exklus. btw zijn?
Bij voorbaat dank.
George

Toegevoegd na 1 week:
zijn/waren de stookolie prijzen in Belgie en Nederland bijna het zelfde??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.9K

Antwoorden (2)

Die prijzen zijn niet zo 1,2,3 te achterhalen. Deze zijn van meerdere factoren afhankelijk, o.a.wie is de leverancier en werd de HBO in Nederland of in Belgie geleverd (accijns).
Om de prijzen het meest precies te achterhalen, zou je het best bij de leverancier kunnen informeren.
Maar of die de moeite wil nemen............
jc54
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
dit is een reactie en geen antwoord
Volgens onderstaande link waarin een statistiek is opgenomen waarin je de jaren en de maanden per jaar kunt zien is de huisbrandolie prijs niet echt verandert in de jaren.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ maar als ik naar 3 jaar terug kijk zie ik hem van 0.5 naar 0.9 gaan. 5 jaar terug 0.6 met een piek boven de 0.9 dan naar 0.45 en nu weer 0.9 1 jan 1997 was het nog 0.25 (maar 15 jaar geleden)
ronron1212
11 jaar geleden
Ja dat zag ik ook hoop dat je er iets aan hebt verder.
jc54
11 jaar geleden
Let wel, het is een Belgische site. De prijzen hier in Nederland kunnen verschillen. In het profiel van Bardinaka kan ik niet zien aan welke kant van de grens hij/zij woont.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik woon in Nederland-Amsterdam.