Waar vind ik een rek met bijlen?

Ik heb voor een filmproject een winkel nodig waar verschillende soorten bijlen in een rek hangen. Zoals tandenborstels bij het Kruidvat en tv's bij de MediaMarkt. Ik ben al bij verschillende bouwmarkten geweest (Gamma, Formido) maar deze hebben er vaak niks hangen. En als er wat hangt, zijn het er hoogstens 2. Heeft iemand enig idee of hier speciaalzaken voor zijn? (in de omgeving van Zwolle/Utrecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (5)

Moet het en winkel zijn?
Anders een streekmuseum,ambachtenmuseum of zoiets benaderen
12 jaar geleden
Een soort groothandel waar mensen van de plantsoenendienst of hoveniersbedrijven hun gereedschap inkopen zou misschien ook een idee zijn. Ik heb alleen geen idee waar zoiets zit in die omgeving, maar ik hoop dat je evengoed een beetje verder geholpen bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stichting dragonheart in enschede heeft ambachtelijk gemaakte bijlen ( middeleeuwse en vikingenstijl (www.stichtingdragonheart.nl) Ze hebben trouwens een hele winkel vol met van alles uit die tijd. her en der door nederland zijn er meerdere van dat soort winkels wel te vinden. mik eens op fantasy en de middeleeuwen op google, ik denk dat je dan meer succes hebt dan in de bouwmarkt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Hornbach in mijn regio (ZH) heeft een groot assortiment gereedschap. Ik ga ervan uit dat de Hornbach bij jou in de buurt dat ook heeft. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij De Wiltfang, in Maartensdijk. Volgens de website hebben ze een groot assortiment bijlen: http://www.dewiltfang.nl/10870-groep/Bijlen.html?gclid=CMCn3-XvuKwCFcSHDgodvFuSGw
Amadea