Wat kost het plaatsen van een lichtkoepel in een plat betondak ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Met zo weinig gegevens valt dat natuurlijk niet mee.
Veel goedkoper en veel vaker toegepast is gewoon een glasplaat gebruiken, dus met houten balken een opstand creeren en daar dan onder afschot met overstek aan alle zijdes een glasplaat in de kit erop leggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit hangt af van de huidige bouw, de kwaliteit van gebruikte materialen en soort lichtkoepel, hoe je het afgewerkt wilt hebben etc....
Er bestaat geen vaste prijs voor...
Als je verschillende offertes opvraagd, kijk dan ook naar de gebruikte materialen, vaak zijn de goedkoopste offertes het duurst uit(komen achteraf met heel veel meerwerk)

Ik verwacht dat het tussen de 1500 en 10.000 zal zitten