Wat voor insect is dit?

Het is een relatief groot beest...
Het lijk op een sprinkhaan; kleur van een kakkerlak wat is het en moet er een exterminator komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op z'n minst xD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe er eens een foto bij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik gedaan =O
Maar de mobiele versie laat em niet altijd zien ><

Het beste antwoord

Een bruine bidsprinkhaan. Een onschadelijk dier dat graag vliegen eet, dus er is geen verdelger nodig!
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij leek niet op een bidsprinkhaan; die dingen ken ik... Vriendin van mij kweekt en voert ze aan dr reptielen (op school, als docente ;) ) Dit had biet zo'n achterlijf als een bidsprinkhaan =0
Amadea
11 jaar geleden
Jij geeft een vage omschrijving, en vindt dat iemand die moeite doet om een antwoord te vinden een minduim moet krijgen? Zet dan een foto bij je vraag!
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt op een sprinkhaan, heeft de kleur van een kakkerlak, en is relatief groot. Voldoet precies aan jouw vraag!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!; ik wist niet dat ie de foto niet had ingeladen; in dat opzicht heb je gelijk dat de omschrijving overeenkomt ^^

Andere antwoorden (1)

Ik zie geen foto (helaas), dus is het erg moeilijk om te gissen, maar ik waag een poging.
Kan het een doodgewone krekel zijn? Zie foto...

Je hebt ze in alle soorten en maten, van 1 cm groot tot 4-5 cm lang.

Als het een krekel is, is geen verdelger nodig, het is toch een totaal onschuldig beestje, en zelfs beschermd in NL.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Hier staat een duidelijke(re) foto, de eerste: http://ramireziblog.wordpress.com/2007/03/13/het-verschil-tussen-een-krekel-en-een-sprinkhaan/