KPN vraagt €30 voor adres verandering mag dat?

Ik ben verhuist gaf het door aan KPN kost U € 30,00,
Is dit normaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Dat zijn de activatie kosten van je producten op het nieuwe adres
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is niet normaal en ja, dag mogen ze doen als dit in hun tarievenlijst staat. Het staat je vrij om naar een andere provider te gaan (hoewel elke provider weer andere regels geeft.)

Zo zijn er wel meer belachelijke zaken. Gisteren heb ik via internet een kaartje gekocht voor een toneelvoorstelling. Kosten: euro 15.-. Reserveringskosten: euro 3,00. Kortom: 20% extra betalen om een kaartje te MOGEN kopen. Waar gaat dat heen met deze wereld :-)
11 jaar geleden
Als je het wil besparen,kan je het zelf doen.Of iemand in je omgeving Die er verstand van heeft.Dan koop je voor Die persoon een doosje merci voor een paar euro ;)