ik zou graag als bijverdiensten babysitten ,waar kan ik terecht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Ik weet niet of er tegenwoordig nog veel op gekeken wordt of dat het er nog is.
Maar in supermarkten heb je van die borden hangen waar je briefjes achter kan laten.

Je kan ook zelf van die affiches maken en dan in een paar straten dichtbij jou in de brievenbus doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan je hier aanmelden als oppas, maar er zijn vast bij jou in de buurt plaatselijke oppas/babysitcentrales:

http://www.de-oppascentrale.com/

https://www.google.nl/search?q=babysit+centrale&sugexp=chrome,mod=13&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn dochter had dezelfde vraag. Lokale sites zijn er vaak niet. Je hebt wel sites zoals http://www.babysit.nl/custom/babysit/ . Je kunt het daar proberen natuurlijk. Mijn voorkeur zou het niet zijn als ouder om daar een oppas te vinden voor mijn kind. Ik zou iemand willen die ik kan vertrouwen en dus bij voorkeur iemand die ik ken.

Om dezelfde reden werken briefjes bij de super niet echt. Ik weet dan ook niet goed waar mijn dochter terecht komt.

Ik heb tegen vrienden en kennissen aangegeven dat ze wil oppassen en uiteindelijk leverde dat een adres op. Dat beviel goed (van beide kanten) en via mond-op-mond reclame kreeg ze meer adressen.

Mijn dochter is nog vrij jong en ze begon vooral bij iets oudere kinderen. Het hangt ook van je leeftijd af waar je terecht kan. Je kunt (vind ik) een 14 jarige niet op een baby laten passen. Dat is een veel te grote verantwoordelijkheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een briefje ophangen bij een basisschool of peuterspeelzaal. Zeker als je daar mensen kent kan dat een goede ingang zijn, de school waar je zelf op gezeten hebt bijvoorbeeld.