Blad amberboom blijft klein?

Ik heb gelezen dat blad van mijn dak amber 14 cm wordt, maar alle bladeren zijn maar 5 cm. Ik heb hem dit jaar geplant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1K

Het beste antwoord

Het eerste jaar na het planten wil de boom alleen maar overleven, zal dus weinig groeien en ook het blad blijft kleiner dan normaal.
Het enigste wat je kan doen, de boom vloeibare mest geven, dus even oplossen in een gieter water van 10 l. en dat rond de boom gieten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Hebben de wortels voldoende plaats om te groeien en heeft u al eens meststoffen toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De wortels hebben de ruimte en meststof is in de winter, tijdens het planten erbij gedaan. Wel is het zo dat hij natte voeten kan hebben, omdat waterpeil in m'n tuin op 50 cm zit... Zou dat er mee te maken hebben?