Wat kost het (ongeveer) om een schouw te laten renoveren (zie omschrijving).

Een schouw op een jaren zestig doorzonwoning, voegen uitslijpen, opnieuw invoegen, en voorzien van nieuw lood.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Kunt tegenwoordig je klus aanbieden op marktplaats. Aan de hand daarvan kunnen vakmensen je een gepaste offerte aanbieden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is dus een schoorsteen in een puntdak.
Wit met rekening schat ik dat het ergens tussen de € 700 en € 1500 gaat kosten.

Het lijkt veel misschien , maar er moet nogal wat voorwerk gedaan worden alvorens men veilig boven is.
Wordt er een steiger geplaatst?
Wordt er met een hoogwerker gewerkt?
Wordt er een torenkraan gebruikt, allemaal hulpmiddelen waar uit gekozen kan worden en wat de kostprijs mede bepaald, ook moet er nog iets van een steiger op het dak geplaatst worden.
Dat doet Teun de Beun natuurlijk niet, en dan het veel goedkoper, misschien dan voor 400 euro