Waar bewaar je oude liefdesbrieven als je gaat samenwonen?

Het is niet echt geheim want ze zijn toch van vroeger. Maar van mij hoeft m'n partner ze ook niet zo nodig te lezen, dat is voor hem ook niet echt leuk.
Ik vind het leuke herinneringen die me toch een blij gevoel geven die enkele keer dat ik ze lees.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Doe ze in een grote envelop en schrijf er met grote letters op: "Liefdesbrieven van vroeger, niet openen". Als je die persoon kan vertrouwen, dan zou die het niet openen. Als je het verstopt kan het bij het opruimen gevonden worden en uit nieuwsgierigheid worden bekeken.

In een (geld)kistje, dat je achter je kleding in de kledingkast zet.

In een met een dik lint dichtgebonden schoenendoos die je ergens bovenop en achteraan plaatst. Bij voorkeur op zolder, als je die hebt.

Als ze niet van je huidige partner zijn, zou ik ze vernietigen. Dass war Einmal und kommt nicht wieder.

gewoon bij de rest van je prive-papieren? zou niet netjes zijn als je partner daartussen ging snuffelen.

In iedere relatie hoor je beiden een plaatsje te hebben dat de ander respecteert. Je bent elkaars eigendom niet en herinneringen zijn onvervreemdbaar. Daar ben je door gevormd en moeten worden gekoesterd, zeker de goede herinneringen. Goede herinneringen zijn rozen die in december bloeien. ;)

Mijn liefdesbrieven liggen op mijn hobbykamer. Ergens tussen een hoop spulletjes. Nooit iemand gezien.

Misschien heb je meer spulletjes van vroeger en kun je ze erbij doen in een doos. Ik bewaar alle brieven/kaarten die ik ooit heb gehad in een kist, had vroeger ook veel penvriendinnetjes enzo.

een goede plek lijkt mij eerst in een grote envelop en dan in (de dubbele bodem van) je beauty-case; of als dat niet lukt, dan zou ik de brieven in een grote envelop in een zijvak met rits doen van een niet-gebruikte sporttas die op zolder ligt.

Je bewaart ze in je hart. Verder ligt het aan je vriend. IS hij onzeker dan echt goed verstoppen (nooit weggooien hoor want het is en blijft leuk/lief zulke brieven). Heeft hij er geen probleem mee dan gewoon in een kistje met een slotje. Wel even over praten met hem of haar hihi.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100