Hoe krijg ik de spinnen vlekken weg van mijn muren, als ik ze op dat moment dood heb geslagen met een krant of met wat dan ook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
2.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
niet doodslaan, gewoon vangen onder een glas, kartonnetje eronder en naar buiten brengen. Heb je ook geen vlekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Ritsuska dan komen ze gewoon weer naar binnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die hebben we hier ook! en ik maar denken dat het de nieuwe pup van de buren was... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dood geen dieren!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
spinnen zijn hele nuttige dieren, verdiep je er eerst in !
dood ze niet !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt ook dier vriendelijke spinnen vangers maar een glas werkt natuurlijk net zo goed alleen aan de spidercatcher zit nog wel een (stok) mocht je het eng vinden en het doet de spinnen geen kwaad (zeggen ze)
mvg.justin

Antwoorden (4)

Meestal krijg ik met een vochtige spons de vlekken wel weg.
Je kan echter beter de spin in bijv. een theedoek vangen en naar buiten brengen. Dan heb je helemaal geen vlekken op je muur.
Of opzuigen met de stofzuiger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer deze s voor kom je vlekken mee :)
http://www.ditverzinjeniet.nl/spider-catcher/
mvg.Justin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kan u best wegwerken met koud water waar keukenzout in opgelost is. Met een sponsje deppen tot de vlek weg is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een nat washandje. Daarna even een beetje droogdeppen met een handdoek.