kan ik synthetische handschoenen voorverwarmen in een magnetron?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
3.3K

Het beste antwoord

Ik zou het niet doen, de kans op brandgevaar is namelijk best groot. Als je lekkere warme handen wilt hebben kun je handverwarmers in he handschoenen stoppen of je kunt ze ook vasthouden terwijl je gaat wandelen met je handschoenen aan (op de fiets alleen niet zo handig). Er zit een metalen plaatje in dat je in moet drukken en de gel in de handverwarmer wordt warm. Dit blijft ca. een uur zo en je kunt hem tot 1000 keer hergebruiken. Verkrijgbaar bij o.a de Hema en een stuk veiliger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wat voor materiaal noem jij synthetisch?

Vaak warm ik een handdoek op in de magnetron, dit gaat over het algemeen goed.
Het hoeft maar kort, want het is zó gloeiend heet.
Maar blijf er altijd bij staan als je zoiets doet, want het is me wel eens overkomen dat het in brand vloog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ZOU kunnen, maar ik zou ze gewoon op de verwarming leggen. Een stuk veiliger (Brand!).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dit kan niet want er zit geen water in.
Als je ze van te voren een beetje nat maakt werkt het wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, synthetische materialen kun je niet opwarmen in de magnetron (je plastic bakje wordt ook niet warm in de magnetron)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je om te beginnen maar zorgt,dat jouw handen er niet meer in zitten. Wat is injouw optiek synyhetisch?
Het lilkt me wel mogelijk maar heel erg kort,anders krijg je synthetische klonters.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het er niet op gokken. I.v.m. brandgevaar. Je kan ze ook zelf even warm blazen en gelijk aantrekken.