In de zomer veel last van heel veel motmugjes,hoe kom ik er af?

Ik denk dat ze van buiten binnen komen door het beluchtingsysteem van Stork.
En zitten dan allemaal op de douche/wc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
Amadea
11 jaar geleden
LOL: daar zitten ze, allemaal naast elkaar, hun behoefte te doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahahaha!!!
Ja men zou het zeggen.
Ik maak ze gelijk dood,dood,dood dood!!
Kill!
Of zuig ze op met de stofzuiger.
En mijn douche en mijn wc zijn echt niet vies hoor!
Maar daar is het vochtig!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze leven graag in vochtige ruimtes. Toen ik ze uitbundig in huis had, heb ik uiteindelijk de afvoer van keuken naar riool moeten laten vervangen, daarna was ik er vanaf. Er stond namelijk water onder de vloer. Die beestjes duiden op een lekkage ergens in de afvoer.

Antwoorden (2)

Mugmotjes ontstaan in donkere vochtige ruimtes, die met het riool te maken hebben, er moet dus ergens vuil water zijn.
Ze komen dus niet van buiten, maar leven ergens in/ onder je huis.
Daar zal je moeten gaan zoeken, vaak is het de riolering die ergens onder de grond een beetje lekt.
Daar ergens moet je het probleem op lossen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat speciaal gaas dat wordt verwerkt in tenten van De Waard voor mensen die naar het hoge Noorden gaan. Dit gaas houdt de Knots buiten, die heel kleine vliegjes waar je daar waanzinnig van wordt.

Als je met dit gaas je beluchtingssysteem en andere openingen bedekt, komt er geen motmugje meer binnen en kan je onderwijl de oorzaak opsporen en verhelpen.

Met de volgende link kan je contact maken om een stuk gaas te bemachtigen.
http://www.dewaardtenten.nl/index.php/contact
Ivana