Hoe heet een apparaat waar je een controlestrook mee kan maken?

Ik ben op zoek naar een apparaat dat gaatjes maakt in papier zodat het gemakkelijk af te scheuren is.

Soort van perforator dus, maar dan kleine gaatjes en dicht op elkaar.

Het is voor het maken van een cadeaubon van een winkel, niet voor een surprise of iets in die geest, dus kom aub niet met antwoorden "prik met een naald een rij gaatjes"

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Micro-perforatie machine. Zo heet het apparaat. Geen idee wat ze kosten, dan zul je even contact op moeten nemen voor een offerte. Een alternatief is al voorgeperforeerd papier te kopen. Of zoals Petergradisen zegt: Naar een sociale werkplaats. En daar navragen of ze dit kunnen doen voor je.

Bronnen:
http://nl.a2yes.com/gpm315-rillen-microper...

Dat is een rilmachine.

Een officieel apperaat ken ik niet maar er waren vroeger van die kleine ronddraaiende wieltjes die je voor het maken van kleding papier patronen kon gebruiken geen idee hoe die dingen heten ?,,... dames ? Wellicht heeft je moeder of oudere buurvrouw er nog eentje in haar naaimandje ? als je niet al teveel hoeft te doen is het een optie succes

Ik denk dat je het beste terecht kunt bij een sociale werkplaats o.i.d. Een perforeermachine aanschaffen is nogal duur. Sociale werkplaatsen hebben meestal dergelijke apparatuur wel.

Perforator, te verkrijgen bij de betere kantoorboekhandel. Let wel op er zijn diverse messen te verkrijgen voor dit apparaat. Moet het goedkoop dan kun je ook een perforatormesje aanschaffen is een soort pen met aan het eind een wieltje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100