Weet er iemand nog goede site, winkel etc. waar ze mooie wandkleden verkopen?

En deze moet betaalbaar zijn (tussen 50,- en 100,-), circa 1 bij 2 meter, met daarop een dier(en), landschap, indiaan etc... Ik kan het het zo gek niet verzinnen, maar ik bedoel dus niet zo'n suf wandkleed met patronen ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaa, ik wil het er makkelijk af kunnen halen, als het moet..

Antwoorden (2)

Kijk eens op de site voor Oosterse wandkleden.
De prijs ligt rond de 100 euro. Zijn wel patronen, maar in mijn ogen niet suf :-)

Toegevoegd na 22 minuten:
de 2e is een link met 20 verschillende websites over oosterse artikelen, misschien staat er daar iets voor je bij?

Toegevoegd na 1 dag:
Heb nog een leuke site gevonden waarvan ik denk dat je ze wel leuk vindt :-)
Het zijn geen posters, hoewel de naam dit doet vermoeden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trek er eens een dagje voor uit en ga eens naar de Beverwijkse bazaar. Daar zal je het wel vinden, ik kocht er een paar jaar geleden ook een hele mooie, precies naar mijn smaak (en dat zit altijd net naast de algemene mode, dus is lastig te vinden..).