Welk huishoudelijk artikel wordt het meest "kwijt geraakt"?

Dit ivm een weddenschap..

Toegevoegd na 1 dag:
De schaar en het schilmesje gaan aan kop!

Toegevoegd na 5 dagen:
We naderen de finish! Kom op..nog minimaal 17 antwoorden...

Toegevoegd na 1 week:
En daar gaan we dan... de Winnaar iiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss.....

DE SCHAAR!
Weliswaar met 20 stemmen maar nipt gewonnen van de pennen met 16 streepjes ..maar gewonnen heeft ie!
Met als goede derde het schilmesje met 14 punten..........als vierde de sleutels met 12 stemmen gevolgd door de sokken op 5 met 10 stemmen...
De brillen, het nagelknippertje, de telefoons en de plakband delen een zesde plaats met ieder 7 stemmen gevolgd door de aansteker op 8 met 6 streepjes..
De pincet eindigt op de 9e plaats met 4 stemmen en alle overige artikelen krijgen een eervolle vermelding... al was het maar vanwege de pech van het kwijtraken..

Allen hartelijk dank..ik heb een zoveelste schaar zojuist als prijs gewonnen!
Ik ga de vraag sluiten door het meest vreemde, kwijtgeraakte artikel, te kiezen..ga ervan uit dat jullie het daar allemaal mee eens zijn omdat een beste antwoord geven in dit geval onmogelijk is...
Nogmaals dank!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
5.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn nog niet aan het einde.... nog een paar`dagen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je-mig zeg...81 antwoorden :D !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed hé? Maar heb er zeker 100 nodig dus we gaan nog even door!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga afturven, tellen en dan weet ik het nog niet..
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon sluiten zonder beste antwoord :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een mogelijkheid maar iedereen doet zo zijn best..is sneu..denk dat ik voor het meest originele kwijtgeraakte artikel ga...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog tweeeeeeeeeejjj!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eeeeeeen :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neee: eerst bekend maken wat de uitslag is , daarna pas sluiten en een beste antwoord kiezen. Iedereen is nieuwsgierig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga nog niet naar bed hoor!
Slaap trouwens nooit eerder dan 3.30 :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, over de 100 antwoorden... Kom op, Congoleo, we zijn nieuwsgierig!! :-)

Het beste antwoord

schilmesje, nietmachine, perforator, rekenmachine, pen, notitieblaadje, zakje voor een collecte (indien van toepassing), zoutvaatje, schuursponsje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar laat je het zoutvaatje in vredesnaam??
+1 voor het collectezakje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ons is het zoutvaatje ook altijd kwijt.
Hij hoort in het kastje met eenkopssoep, theezakjes-doosjes, maggie etc, maar is zo klein dat ie niet opvalt.
En dan heeft de één eindelijk het hele kastje leeg, zegt de ander: o kijk, hij stond toch gewoon op tafel, achter deze pan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@pokemon: Ik herken hier heel veel in. Grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om het collectezakje, het zoutvaatje en het schuursponsje....
THX!

Andere antwoorden (100)

Schilmesje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schilmesje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pennen!! die dingen hebben pootjes!

Toegevoegd na 31 seconden:
*valt bij ons gewoon onder huishoudelijke spulletjes * :-)

Toegevoegd na 13 minuten:
* en..... heb je gewonnen? *
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog niet.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik mis ook het vaakst pennen.
Ha, die Congoleo;

Bij ons in huis is dat de schaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toiletpapier... Dat vliegt erdoor, elke dag weer...

Toegevoegd na 4 uur:
En Kinderen... Die tenderen kwijt te geraken in de tijd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@XiniX: Weer zo'n verrassend antwoord waarvan je het in je broek moet doen. Geweldig+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mag toch hopen dat je weet wat je er mee doet ;-) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ik hoop dat ik DAT dus niet KWIJT ben he... vóór t gebruik.... aaaah!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@freebird, nee dat is de grootste horror die er is, dan moet je dat bij de buren gaan lenen en dan sta je voor gek in hun voordeur, ik moet er niet aan denken...
Hier absoluut en met straatlengte de schaar. Of liever : alle ongeveer 10-12 scharen. We moeten er echt minimaal 10 hebben, maar de keren dat we een schaar kunnen pakken als we er een nodig hebben, vormen een bedroevend laag percentage.
Maar elke keer als mijn dochters hun kamers hebben opgeruimt, zitten ze weer alle tien in de pot en kunnen we weer effe vooruit. Dag of twee......
Ik verklaar de schaar als definitieve topper op de 'Waar is de....'-lijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, die van ons is juist altijd vindbaar! gewoon op zn plek hihi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koordje om de hals,schaar er aan voila. Ook makkelijk bij bevallinge ivm navelstreng.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk heeft de schaar een plek. Sterker nog, de keukenschaar hoort in het messenblok, de stofschaar in de naaidoos, en de overige scharen in de scharenpot. Maarja, dat terugzetten he ? Vooral voor mannen en kinderen een schier onmogelijke opgave....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Marleen. Naast pennen (die ik in een doos van 30 stuks koop) zijn scharen inderdaad altijd zoek. En inderdaad ook altijd op de kamers van de meiden terug te vinden. Knutselen he... Leuke bezigheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de keukenschaar zit bij ons met een touwtje vast in de keukenla. Op de aanrecht mag je knippen, verder weg niet. die schaar is er dus altijd.
De schaar uit de knutsella is wel vaak naar de kinderkamers verdwenen. het nagelschaartje ook trouwens
niets, je vergeet hooguit waar het gebleven is of het is meegenomen door iemand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
Als je onder huishoudelijk ook huissleutels verstaat, dan moet dat de nummer 1 zijn. hoe vaak ik niet hoor, waar zijn mijn sleutels? of ik was mijn sleutels kwijt

Anders: plakband

In een gezin met kindereren ga ik voor: gymschoenen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pennen inderdaad en het nagelknippertje.

En qua kledingstukken natuurlijk de sok en de handschoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet hoe die heet.
Maar bij on werd dit vaak kwijt geraakt.
Ze wist niet meer waar die heeft neer gelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de afstandsbediening van de tv
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opa's bril, vooral als hij nog op zijn neus staat.
Ivana
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk +
Als je een baby hebt dan is de nummer 1 wel spenen!
die raak je overal kwijd!!!!!!Echter dit is geen echt huishoudelijk artiekel,dus dan ga ik voor de eierprikker,zo`n ding wat bij een eierkoker zit om een gaatje te prikken in een ei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben altijd en eeuwig op zoek naar:
- 1 van de 86 scharen
- de thermometer
- als sokken mee tellen
(deze verdwijnen op mysterieuze wijze ook altijd)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schaar al hebben we er "100", altijd kwijt.....
aardappelschilmesje
tellen sokken mee...altijd de ene sok kwijt......
sinds we een kleinkind hebben ook speentje en knuffeltje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
theelepeltjes ik snap niet waar ik die dingen laat
14 jaar geleden
schaar, nagelknipper, bril, mobieltje, sleutels, pennen, aansteker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
scharen inderdaad!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flesopener of een kurketrekker ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schilmesjes en die zijn dan ook echt kwijt, want er gaan er bij mij een paar per jaar mee in de GFT-bak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier met stip op nummer 1: De schaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je dit 'huishoudelijk' kunt noemen, maar in de keuken ben ik altijd de kluts kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pennen. Echt waar! De éen naar de ander.
Of het echt huishoudelijk is.. I don't know maar dat is echt HET nummer 1 voorwerp wat constant verdwijnt.

We hebben hier een pennebak vol liggen. En toch, elke maand weer: verdwijnen ze allemaal ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ivana
14 jaar geleden
De 'n' van pennenbak ben je ook al kwijt. Voor het verdriet een +1. Helpt dat een beetje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooh je hebt gelijk. Straks lopen de p e n n e b a k 's ook nog weg!! Ojee!
+'je verzacht de pijn inderdaad behoorlijk. Dankjewel Ivana! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig..ik heb meer pennnen in huis dan geld :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
herkenbaar.. alleen verdwijnen de pennen ook net zo snel als het geld ;)
Bij ons: pennen, scharen, sokken (huishoudelijk artikel?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier is altijd de schaar kwijt en pennen
ook de aanstekers
14 jaar geleden
Mijn sokken,de linker bij de rechter,verschillende kleuren of maat.

Loop vaak met verschillende sokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, bij ons denk ik de fluit van de fluitketel.
En inderdaad, ook scharen verdwijnen hier. En telefoons (van die draadloze huistelefoons) ook heeeeeel vaak.
En de hondenriem ook, die wordt gewoon ergens neergelegd en dan...foetsie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sleutels die krengen zijn zo weg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik altijd één vaste plaats voor, zo grijp je nooit mis :)
Hier ook de schaar, maar het plakbandrolletje kan er ook wat van;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een pincet,als je hem nodig hebt issie niet te vinden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dunschiller
Schilmesje
Kurkentrekker

Toegevoegd na 39 seconden:
nagelschaartje of de vijl... ook altijd kwijt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn huishoudgeld raak ik altijd kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die is ook leuk, heb ik ook zo'n last van :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En volgens mij ook je erretjes :-) ( sollie) hihih
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi, grapjas :)
De afstandsbediening. En dan is het nog niet eens een kleine!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn pincetje ...grrrr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg hem dan ook op een vast plaats-je...:) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja maar dan voel ik weer een haartje hihihihhi waar ik ook ben in huis ....en dan MOET ie eruit.hhhaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe het dan ter plekke, leg er een spiegeltje bij, dhu :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihii ;-) dan is mijn spiegeltje ook weer kwijt hahaha dan maar in de badkamer of waar een spiegel hangt .pfff Maar je hebt gelijk een vaste plaats bedenken voor de vaste haartjes ,hihiih
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zucht..kinderen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een zakmes(je) met ingebouwd pincetje (Victorinox).
Fantastische apparaten; altijd handig (ook met nagelvijl).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn mannetje neemt dat ding ook altijd overal mee heen door het huis....ken dus het gevoel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welk ding, congoleo ??
Recepten die ik heb uitgeknipt. Wil ik eindelijk iets lekkers maken, is het recept weg :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Orgineel!
Schaar ligt eigenlijk altijd op dezelfde plek, schilmesjes heb ik er een stuk of 20 dus die raak ik ook niet zo snel kwijt.
Maar die pincet en het nagelschaartje......grrrrr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk het aardappelschilmesje, dat belandt met de schillen in de compostbak. Gisteren met 3 man overal gezocht naar de oplader van mijn telefoon die leeg was. Gelukkig lag hij in een doos met belangrijke spullen: garantiebewijzen, kassabonnen e.d., maar waarom........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik: de suikerpot
mijn man de afstandsbediening (ha ha, maar die heb ik!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de afstandbediening :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe raak je een suikerpot kwijt?????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wilde ik net vragen ???? Nou.....
Dunschilmesje. Verdwijnt met de schillen in de gft-container
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons thuis met stip op 1:
de afstandsbediening. De kinderen verstoppen hem zowat voor elkaar.
Verder ook notitieblokjes en sleutels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
flessenopener
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pen... Ik ben er echt áltijd naar op zoek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M'n ballpoints ben ik altijd en eeuwig kwijt. Er moeten er hier in huis hele hordes rondzwerven, maar ik signaleer ze bijna nooit. Heb extra een pennenbakje op de salontafel gezet; is leeg natuurlijk. Niks te vinden bij de computer en de 2 telefoons. Ook niet op de eettafel waar ik ze gebruik om boodschappenlijstjes te maken. Op het nachtkastje; vergeet het maar. Op het bureau dan? Nop! Waar gaan die dingen toch naartoe?

M'n man is vaak zijn sleutels kwijt, zijn bril en zijn zonnebril.
14 jaar geleden
aanstekers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd ..schilmesjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schoenlepel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de afstandsbediening van tv
je telefoon
of huissleutels
allemaal uit eigen ervaring :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klein mondstukje van de stofzuiger... en ik ben altijd mn aansteker kwijt ook al had ik m 2 sec geleden nog in mn hand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het muntje voor de winkelwagentjes in de supermarkt (ook al zit het aan je sleutelbos...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben heel vaak dingen kwijt, maar Handschoenen staan toch wel op 1.

Sleutels, sokken en haarelastiekjes, busabbonement!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor het abonnement!
Volgens leeftijd : boven de vijftig is de leesbril zeker een conurrent van de schaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het huishoudgeld... al op voor het gekregen is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De schaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik raak niks kwijt in huis...
soms geraakt iets op een plek waar ik het niet verwacht.. dan heeft XiniX het een voor hem logische plaats neergezet... (op zijn ooghoogte die hoger is dan mijn ooghoogte bijvoorbeeld)
of ik heb iets te goed opgeborgen en vind het dan onverwacht weer terug...
maar echt kwijt? nee...

ja... geld... dat verdwijnt als sneeuw voor de zon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, een sok, nagelknippertje, dunschiller, pizzasnijder en al dat soort kleine rommel, dat raak ik kwijt, maar waar ik echt kwijt wil, dat lukt me niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pennen. Of dat handige aardappel mesje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ééne oorbel meestal en mijn lenzen dan moet ik weer een nieuwtje gaan kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plakband kan ik hier nooit vinden. En pennen hoeveel je er ook in huis hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nagelknipper en pincet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
afstandbediening/telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het bestellijstje van de afhaal Thai....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pennen! die worden opgegeten volgens mij! Of toch de pootjes zoals eerder beweerd werd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De SCHAAR!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben mijn huis wel eens kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plectrums (die dingen voor je gitaar) maar weinig mensen zullen dit antwoorden maar er zijn maar weinig dingen die je zo snel kwijt bent echt waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hier zijn ze ook altijd zoek, voor nood hebben we ook wel in flippo's zitten knippen om die te gebruiken. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die gitaar speelt raakt die dingen kwijt maar ik weet ook zeker dat mogelijke huisgenoten (ouders/vriend(in)) die dingen juist overal tegen komen.
de speciale spatel voor de pan met anti aanbaklaag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijzonder! +1..
En waar blijkt ie dan te liggen??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iemand anders heeft mijn vaatwasser dan opgeruimd en hem op een andere plaats neergelegd. Wel in de keuken, maar nooit op een plek waar ik hem kan vinden.
Vervolgens gaan ze hier bakken en braden en een metalen spatel gebruiken, zucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha...dat herken ik!
zijn plectums ook huishoudelijke apparaten? dan die ;)
anders pennen als je dat meetelt, of de tv-gids.

welk huishoudelijk artikel dan het vaakst kwijt is de schaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De afstandbediening van... de lampen!
;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Kluts. Iedereen raakt wel eens de kluts kwijt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De draadloze telefoon of mn mobiel. Ook niet echt een huishoudelijk artikel, maar het komt regelmatig voor dat ik naar mn telefoon moet bellen om zo mn zoekacties te verkorten.
Verder zijn we nooit huishoudelijke artikelen kwijt in huis.. scharen en schilmesjes liggen gewoon in de la in de keuken of anders in de vaatwasser.. Soms is het best makkelijk dat alles gewoon een vaste plek heeft :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kersenontpitter en de notenkraker. Deze heb je niet heel vaak nodig, dus altijd kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal gelijk in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou toch graag zien hoe een westerling aan een stam in donker Afrika uitlegt wat een kersenontpitter is en waarom je zo'n ding nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of ze in donker Afrika vruchtenbowl eten? Zo lastig met pitten er in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spugen... pfit, pfit :)
Het kurkje van de Vacuvin . ( wijndopje waar de lucht uit gehaald kan gehaald worden uit de wijnfles )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apart!
De afstandsbediening

Niet echt huishoudelijk.
Anders zou ik zeggen: De plumeau
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De plumeau?????
Hoe kan je zoiets kwijtraken dan?
Wel origineel...+1
bij ons de schaar
en elke keer kopen wij bij die Zweedse winkel weer een nieuw setje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vind vaak maar 1 garde van de handmixer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de draad........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben 14 jaar getrouw en ik denk alwel honderden SCHILMESJES kwijt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Portefeuille en autosleutels. Of zie je dat niet als huishoudelijke artikelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel hoor..tel ze gewoon mee...
Mijn vriendin raakt haar bril nog wel eens kwijt.
En we raken de kat nog wel eens kwijt.
Ooit een keer teruggevonden in de wasmachine. Gelukkig stond ie niet aan.
En met stip op nr. 1 sokken!!!
Ik heb inmiddels heel veel halve paren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke plus voor de tijdige redding van de kat!
Mijn vader is ze aansteker, portomonne of shag ALTIJD kwijt.. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elastiekjes, oordopjes, mn mobiel en de huissleutels
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn oordopjes zitten in een speciaal bewaardoosje..als ik weet waar ik dat doosje heb neergelegd ben ik ze nooit kwijt!
:-)
Onze leesbrillen! Pjoe, dat wordt nog lastig het beste antwoord uit te liezen uit de vele antwoorden;-)!
Je vraag is in ieder geval een hele leuke!!!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga gewoon turfen!
Thx...
Aanstekers!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het huis zelf als ik flink bezopen naar huis probeer te gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De telefoon en pennen!

Het oplaadding van de computer.

Toegevoegd na 48 seconden:
van de laptop bedoel ik.
14 jaar geleden
Kladblok aan kop en daarna de pen om erop te schrijven!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke vraag.
maarre, als de vraag gesloten is, hoe weten we dan wat er heeft gewonnen?

En wat heb jij gewonnen met je weddenschap?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en het antwoord dat jij geeft is...???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had in vorige reacties al meegepraat over het herkenbare van honderd pennen in huis hebben, maar er nooit een kunnen vinden, de schaar die naar de kamers van de kinderen verdwijnt als ie niet vastgebonden wordt aan de keukenla, het nagelschaartje en het zoutvaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik win het artikel dat het meest is kwijtgeraakt..dus ik denk een schaar..
:-)
En jullie krijgen mijn eeuwige dank!
Plakband (of het beginnetje van een rolletje plakband, die ook..)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat beginnetje..heel sterk gevonden!
+1
De paplepel.
Voor een gedegen opvoeding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterk bedacht....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sleuteltje van de brievenbus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die hadden we nog niet geloof ik... plusje voor jou...
Ik zou het niet weten...
Maar ik denk dat het toch de schaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij ons is dat de plakband, de schaar, het nagelschaartje en de perforator.

Toegevoegd na 2 minuten:
én natuurlijk de autosleutels!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schaar, schilmes (al telt het eigenlijk niet als kwijt als je weet dat hij met de aardappelschillen weg is gegaan), plectrum, ductape (ik bezweer je: die rol heeft pootjes), sokken (er woont een sokken-etende-kremlin in mijn wasmachine; ik weet het zeker), balpennen en fijnschrijvers (ik hoor nooit van verdwenen vulpennen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plusje voor de sokkenvreter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen scharen, mesjes of sleutels, maar de glazen schaaltjes en de maatbekers... Worden hier opgevreten lijkt wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een glazen schaaltje?????
origineel.. +1