Hoe kan het, dat je iets kwijt bent en niet meer weet waar je het hebt gelaten?

Ik snap niet dat mijn vriend een hondenbench kwijt kan raken, kom op, het is de één na grootste die er bestaat, ik had 'm beloofd aan een vriendin en hij stond nog op zijn werk (achter in de winkel) maar in ene is ie weg, verdwenen... Kabouters ofzo? Hoe kom je erachter waar dat ding is gebleven? Je zou zeggen dat je zo'n ding niet over het hoofd ziet....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Zoiets zie je toch niet over het Hoofd!
Of het is een zooitje in die winkel... of je vriend is een beetje de weg kwijt;-)
Zou inderdaad een groot kado in mijn schoen willen om het goed te maken..jammer voor jou vriendin,dat ze geen bench heeft..maar dan heb jij er tenminste nog wat aan overgehouden;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, helemaal mee eens Sharona! Ik vind het niet echt een sloddervos ofzo, ik denk meer dat ie een beetje last heeft van vervroegde dementie, hihi... Hij moet nog maar een keer gaan zoeken want ik ben het met je eens; zoiets zie je niet over het hoofd, ook al staat in ingeklapt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan blijkt maar weer dat vrouwen toch een stuk intelligenter zijn;-) Volgens mij zijn de meeste mannen wel zo...die van mij staat vaak voor het 'ding'wat hij nodig heeft.. en kan dan nog aan mij vragen waar het ligt of staat;-) Suc6 met zoeken;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, ja over dat eerste heb je gelijk maar over dat je vriend iets zoekt terwijl het voor zijn neus ligt heb ik helaas ook wel eens... ;-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha.. dat moet je natuurlijk nooooit toegeven;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, oeps, eigenlijk niet hé... Maar ja, ben al 33 dus kan gebeuren zo af en toe dat je ook sommige geheimen verklapt, weer zoiets, pffff!!! HIHI
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL.. dat maakt niks uit toch? Niemand is perfect.. en als je er oud mee kan worden is het al helemaal geen probleem;-) Al 33;-) pfff kom ik aan met mijn 37;-)
Maar ga maar niet opschrijven wat mijn minpunten allemaal zijn hahaha dan ben ik nog wel even bezig;-) Iets in je schoen gevonden?? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, ah ja, ouderdom komt met gebreken hé, LOL!
Nog niets in mijn schoen gevonden, vraag maar eens aan Cantare of hij er iets in wil doen... Misschien luistert ie naar jou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BTW: OEPS, weer iets verklapt... Schaam schaam, hoop niet dat al teveel mensen dit lezen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nu al wat in je schoen?
als je na sinterklaas nog niks in je schoen gevonden hebt.. zal ik wel eens zeggen dat hij zich moet schamen;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi. jawel, een chocoladeletter, dezelfde avond nog en binnenkort krijg ik een buddha to buddah ring (zegt ie)... Hihi....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh mooi!! Je weet zeker wel dat er ook armbanden van zijn he?...;-) Ik bedoel als de ring voor sinterklaas is... de kerst komt er ook nog aan...;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, heb al een hint gegeven... Volgens mij ben jij net zo erg als ik, of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft 'm idd uitgeleend, was ik zelf bij, maar dacht dat ie 'm terug had gekregen, maar diegene heeft een hond die de bench heeft gesloopt.... Pfff..... Gestopt met zoeken dus....!

Andere antwoorden (7)

kan hij niet gejat zijn, en dus daadwerkelijk weg?

Toegevoegd na 1 minuut:
en als hij er nog staat kan hij best ingeklapt ergens achter staan.
Rieneke1
14 jaar geleden
Ik zou zeggen tegen hem dat hij voor straf een nieuwe moet kopen! En anders een andere vriend nemen, wat moet je met zo'n sukkel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ergens neergezet terwijl hij is vergeten waar? Tja, hoe raken mensen dingen kwijt? Geheugen als een vergiet vaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft hij die bench stiekem al niet verkocht, zonder dat je het weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou kunnen, maar daar had ie dan wat leuks voor kunnen kopen voor in mijn schoen, hihi...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iig, +1, zal het 'm vanavond eens vragen....
Wie weet heeft hij hem nodig voor Sinterklaasavond ?
Voor een suprise ofzo ?
Misschien krijg je wel een hond in je schoen.

Toegevoegd na 48 seconden:
eeeeh in de bench.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whaaahaaaa, das een goeie, +1.... Hoop dat hij dat idee heeft, zou nog wel zo'n lieffie willen als op mijn foto!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad een schat op je foto.Wie weet.
Dat ding kun je inklappen en dan neemt ie ineens een stuk minder ruimte in en zie je m sneller over het hoofd als er iets voor staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heeft hij hem al eens aan iemand uitgeleend zonder er goed de gedachten bij te hebben gehad. Laat hij het eens aan zijn collega's vragen of zij het weten en anders een www(Wie, Wat, Waar) op hyves plaatsen ofzo. Dat kan ook nog wel eens wonderbaarlijke dingen opleveren. Typische mannen kwaal ;-). Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt, maar het is de één na grootste maat die we dus hadden, dus ingeklapt of niet, die zie je niet zo snel over het hoofd... Maar bedankt voor je antwoord...