Kan gras binnen groeien?

zo ja, heeft het extra onderhoud nodig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
4.3K

Antwoorden (5)

Kan wel maar heeft aparte belichting en bemesting nodig anders gaat het fout zoals in de ArenA.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, zelfs bij een groot ' binnen' als een stadion kan gras niet groeien.
Vandaar dat men bij het Gelredome de grasmat naar buiten kan schuiven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is gras wat veel te verduren heeft, maar net zo belangrijk is dat dat gras in de weg ligt bij concerten en andere evenementen zoals met Monster Trucks.
Jà, een goede vruchtbare ondergrond, licht en lucht! Dàn moet 't lukken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals vele kattenliefhebbers kunnen beamen, kan gras moeiteloos binnen gekweekt worden.
gewone universeelgrond is prima, en licht vochtig houden.
hoe meer licht hoe beter.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kattengras is een graan. Geen gras.
Rieneke1
11 jaar geleden
ik koop nooit kattengras, veel te scherp nasar mijn mening.
ik zaai gazonzaad in een pot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HansBrinker: kattengras vinden veel katten dan ook helemaal niks; als je wat gewoon graszaad in een potje zaait daarentegen, hoef je nooit te maaien, dat doen de katten voor je :-)
Ja, hoor, dat kan prima. Ik heb altijd een bloempot met gras binnen staan, en als ik dat water geef, groeit het prima. Het staat op de vensterbank en krijgt voldoende licht, het is voor mijn kat.