Deze "bak" ligt al een paar weken in het water en ligt vast met twee kabels. Iemand enig idee wat het is en wat het doet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

ik ben wel veel op het water, zo te zien aan de steiger is dit een haven? ik heb in ieder geval nog nooit zo iets gezien in vaarwater. Je kan een havenmeester vragen of een beheerder. ik ben ook benieuwd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het lijkt wel een drijvend waterfontein, de kabels zullen verbonden zijn aan een kast waarmee aan en uit kan worden gezet..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Of is het een vlonder waar straks een kunstwerk opgezet wordt...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee het is geen fontein dat weet ik wel zeker heb ook wel van bovenaf gekeken (dak van het gebouw) en waren gewoon stalen kabels. de bak is ook niet heel groot, ongeveer 1.5 bierkrat
komt er misschien een vogelhuis op?