Wegens ziekte heb ik helaas heel last-minute moeten verhuizen. Bij de oplevering ben ik vergeten mijn watermeterstand op te schrijven. wat nu?

Het gas en electra werden verzorgd door mijn huurbaas. Nu staat de woning momenteel leeg (dus kan de nieuwe bewoner geen meterstande vragen) en heb ik geen sleutel meer. Wat nu? ga ik mij helemaal suf betalen bij mijn waterleveransier als ik aangeef geen meterstanden te hebben, of kan ik deze goed gokken? ik heb er 4,5 maand gewoond en heb wel de beginstand. Graag advies! bvd!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik neem aan dat de huurbaas de sleutel heeft. Je zou hem kunnen bellen en aan afspraak maken om samen met jou (of iemand anders) naar de woning te gaan om de meterstanden te noteren.

Neen, dan wordt het gemiddelde waterverbruik van 1 persson genomen. Dat is 50 m^3/jaar, dus in jouw geval 18-20 m^3. http://forum.viva.nl/forum/Thuis/waterverbruik_per_jaar_wat_is_normaal/list_messages/86662

De energie/water leverancier even bellen, misschien kunnen zij iemand de meters laten opnemen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100