Wanneer zijn de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf dit jaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je weet dat de producten bij de bijenkorf tijdens de dol dwaze dagen niet echt afgeprijsd zijn? Er hangt gewoon een van/voor kaartje aan terwijl de spullen nooit voor de 'van'-prijs in de winkel hebben gehangen. Internetwinkels blijken vaak veel goedkoper te zijn dan de mega mega mega 'afgeprijsde' artikelen bij de bijenkorf! Het is maar dat je het weet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies Els. Dat dwaze slaat dan ook meer op het volk dat er op af komt! Door de Bijenkorf extra ingekochte opruimingsartikelen. Wat laat men zich toch makkelijk voor de gek houden!

Het beste antwoord

donderdag 30 september t/m zaterdag 2 oktober.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hey, wat goed van jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je snelle reactie. Het loopt alweer vol met reactie van mensen die het allemaal onzin vinden dus ik sluit de vraag maar. Waarschijnlijk hebben ze in veel gevallen gelijk, maar ik heb er toch ook weleens wat gevonden dat echt gunstig geprijst was. Ben jaren niet geweest, maar nu leek het me weereens leuk.

Andere antwoorden (1)

is nu nog niet bekend, maar waarschijnlijk in oktober
je kunt je er voor aanmelden:
https://www.debijenkorf.nl/page/newsletter_apply