bestaan er nog vergelijkbare ouderwetse aluminium tuinmeubelen (zie foto uit 2008)?

Picture for question
11 jaar geleden
in: Wonen
liveisgreat
11 jaar geleden
is t waar???? wat zit er zo slecht aan dan?

Antwoorden (2)

Dat is geen aluminium, dat is gietijzer. Als je googled op gietijzeren tuinmeubelen, vind je er een heleboel. Ook op Marktplaats zijn ze goed te krijgen.

Ik geloof niet, dat dit soort meubelen ooit in aluminium gemaakt zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
welles hoor, het is gietaluminium maar een replica van oude gietijzeren meubelen. daarom zijn ze juist zo interessant. ik heb gegoogled op Belgische sites maar daar vind ik er echt geen meer.... Plus ik heb geen wagen dus tweedehands kopen kan alleen in mn eigen regio.
ja die bestaan idd nog. het gaat om gegoten aluminium.
(zie link)

ook op marktplaats staan ze af en toe te koop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
ik heb die site opgezocht, maar ik kreeg geen antwoord... ben zowat hopeloos op zoek omdat ik echt geen andere tuinmeubels wil :-(